21. huhtikuuta 2010

Kassillinen kirpparia.

Nyt yks satsi kirppari löytöjä. Elikkäs tossa viime viikonloppuna steiner koululla oli kirppari jossa oli kassipäivät. Ota kassi kerää se täyteen mitä vaan ja maksa 8e. Näin sitten tehtiin ja tämmöistä löydettiin.

Mustat balleriinat.

Mustat nauha korkkarit.

Kaksi magneettia. Turha varmaan ees sanoa kuin ilonen oon tosta sienestä!

Punanen kukka juttu muuttuu pinniksi ja toi kissanaamari saa uuden elämän kun askartelen sen uuteen uskoon!

Valokuvakirja.

Kolme kirjaa.

Kaksi vhs videoa.

Pieni punainen lyhty. Mä niin haaveilen aina että joskus mulla on ihana iso parveke johon voi ripustella paljon kaikkia lyhtyjä kynttilöitä ja muuta kivaa.

Vinyyli sinkkuja.

Pipoja.

Kravatteja.

Neljä hametta jotka joutuu ompelukoneen kynsiin kunhan jaksan.

Takki.

Sydän muki.

Siinä taisi olla sen pussin sisältö. Kaikki siis yhteensäkahdeksan euroa. Tykkään paljon tommosista kassipäivistä. Kävin viime viikolla myös toisilla kassipäivillä mutta ne jutut esittelen myöhemmin.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Apua! Candy vhs!!! Se on niin lempparini vaikka suomalaiset dubbaukset eivät kauheasti korvia hivele :D

MugShots kirjoitti...

Mä en oo tainnu ikinä nähä candycandyi mut mun ihan ehdottomat lempparit on lady ladyt!